Τηλέφωνο 2510-516388 ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΣΕ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

0
toolpoint
0
4Χρονο Vs 2Χρονο, Τι Θαμνοκοπτικό να Επιλέξω;
MAKITA EBH252U ΘΑΜΝΟΚΟΠΤΙΚΟ ME 4ΧΡΟΝΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ROBIN 24,5 cc / 0,97 Hp

4Χρονο Vs 2Χρονο, Τι Θαμνοκοπτικό να Επιλέξω;

2χρονοι κινητήρες

Είναι η απλούστερη μορφή κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τα κινούμενα μέρη του κινητήρα λίγα οπότε έχει λιγότερες πιθανότητες να πάει κάτι στραβά. Έχουν πολύ καλή σχέση βάρους – αποδιδόμενης ισχύς ωστόσο η μεγάλη κατανάλωση, ο υπερβολικός θόρυβος και τα υψηλά ποσοστά ρύπων θεωρούνται τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα τους. Στο θέμα της κατανάλωσης πρέπει να συνυπολογίσουμε και το κόστος του λαδιού που απαιτείται για την μίξη με την βενζίνη, όπου πρέπει να αναφέρουμε ότι πρέπει να είμαστε σχολαστικοί στο ποσοστό και την ποιότητα του λαδιού ώστε να μην έχουμε ανεπιθύμητα αποτελέσματα όπως: αυξημένη θερμοκρασία λόγο έλλειψης λαδιού ή υπερβολικό κάπνισμα λόγο υπερβολικού λαδιού. Να σημειώσουμε ότι το υψηλό ποσοστό λαδιού δεν βοηθάει στην σωστή καύση και προσκολλάται στα τοιχώματα ή την εξάτμιση με μετέπειτα προβλήματα λειτουργίας

Σε θεωρητικό επίπεδο όταν συγκρίνουμε μία δίχρονη με μία τετράχρονη θαμνοκοπτική μηχανή ίδιου κυβισμού νομίζουμε ότι η δίχρονη είναι έως και 2 φορές πιο δυνατή άλλα αυτό δεν ισχύει στην πραγματικότητα. Το ποσοστό είναι 20-30% και το υπόλοιπο της εν λόγο ενέργειας έρχεται ως θόρυβος.

4χρονοι κινητήρες

4χρονο θαμνοκοπτικό κ 2χρονο

Ένας τετράχρονος κινητήρας είναι πιο περίπλοκος και έχει περισσότερα κινούμενα μέρη από τον δίχρονο, επομένως έχουν και μεγαλύτερο βάρος.

Οι καμπύλες ροπής του τετράχρονου κινητήρα

Συγκρίνοντας καμπύλες ροπής στα ίδιας ιπποδύναμης μηχανήματα βλέπουμε ότι σε ένα συγκεκριμένο εύρος στροφών 4.000-7.000 σαλ έχουν πολύ καλή ροπή σε σχέση με το δίχρονο, αυτό βοηθάει ώστε να κρατάμε σταθερές στροφές και να μην “παίζουμε” με το γκάζι για να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα όπως θα κάναμε με έναν δίχρονο κινητήρα.

Πλεονεκτήματα τετράχρονου κινητήρα βενζίνης

4χρονο θαμνοκοπτικό κ 2χρονο

Βασικά πλεονεκτήματα είναι επίσης ότι δεν χρειαζόμαστε λάδι μίξης, χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης έως και 50%, λιγότερος καπνός – μυρωδιά και χαμηλότεροι ρύποι. Μεγάλο ατού είναι και η εύκολη εκκίνηση του κινητήρα. Αξίζει να προσθέσουμε πως κάποιες συζητήσεις περί μη σωστής λίπανσης του κινητήρα δεν ισχύουν στα επώνυμα μηχανήματα όπως Honda ή Makita μιας και αυτοί θεωρούνται ως κορυφαίοι κατασκευαστες τετράχρονων κινητήρων με την Makita να έχει μπει πολύ δυναμικά χρησιμοποιοντας την τεχνογνωσία της Robin-Subaru και γκάμα από 25-43 cm3 ενώ η Honda προς το παρών αρκείται στα μοντέλα της από 25-35 cm3.

Δεν υπάρχουν αξιολογήσεις ακόμα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ξεκινήστε την πληκτρολόγηση και πατήστε Enter για αναζήτηση